En iyi kullanım tecrübesi için, tabletinizi yatay kullanınız

Çağla Çikolata, 35 milyon TL yatırımla kek pazarını inovasyon büyütecek

2015 yılında Türkiyeden toplamda 367.5 milyon dolarlık kek ihraç edildi. Kek üretiminde, 2015 yılında yüzde 9luk bir büyüme gerçekleştirildi.

Türkiye’nin ihracat rekortmeni şirketi Çağla Çikolata, 35 milyon TL yatırımla atağa geçti. Çağla Çikolata, Volume markasıyla ürettiği 14 çeşit keki iç piyasada ve ihracatta tüketiciye sunuldu. 6 kıtada 70'i aşkın ülkeye ihracat yapan Çağla Çikolatanın kek ürünün raflardaki adı Volume oldu.

Türkiye’nin en hızlı büyüyen şirketlerinden biri olan Çağla Çikolata, Kocaeli ve Sakaryadaki 2 üretim tesisi, 60 bin metrekare içerisinde 35 bin metrekare kapalı alanda, yüzde 80i kadın çalışan olmak üzere 500 kişilik çalışma kadrosu ile günlük 150 ton çikolata-gofret-krema ve kek üretiyor.

Sapanca’da düzenlenen yeni ürün lansman toplantısında konuşan Çağla Çikolata Yönetim Kurulu Üyesi Umut Beyazpınar , Son 5 yılda kek pazarını büyüten en önemli etken yeni lansmanı yapılan inovatif ürünlerden geliyor. 2015 yılında Türkiye ve Dünya pazarlarındaki daralmalara rağmen; dinamik kadrosu ve tüm dünyadaki iş ortaklarımızın güvenini yanımıza alarak cesur bir karara imza attık ve 35 milyon TL yatırımla kek projemizi hayata geçirdik. 150 çeşit ürünümüzün yanına eklediğimiz 14 çeşit kek ile pazarın iddialı oyuncularından birisi haline geliyoruz dedi.

Çağla Çikolata Yönetim Kurulu Üyesi Beyazpınar, Kalite odaklı yatırımlarımızla, Türkiye pazarında gerçek çikolata üreticilerinin yer aldığı sektörün önemli 5 oyuncusu arasına girmeyi hedefleyen Çağla Çikolata olarak yılda toplamda 60 bin ton çikolata, gofret ve fındık kreması ve kek üretiyor. Kocaeli ve Hendek fabrikalarımızda yılda 20 bin ton çikolata, 10 bin ton gofret, 6 bin ton fındık kreması ve 18 bin ton kek üretiyoruz. Uzakdoğu, Avrupa, Amerika ve Ortadoğu ülkeleri başta olmak üzere yurtdışında 70 ülkeye ihracatımız var. Volume ve Truffino markaları ile sektörde iddialıyız diye konuştu.

Çağla Çikolata Yönetim Kurulu Üyesi Umut Beyazpınar, “Çağla Çikolata olarak yeni yatırımımızla Türkiyede bir ilki de gerçekleştirdik ve ilk waffle keki piyasaya sunduk. Waffle Kekin “Çikolata Soslu Mozaik “Çikolata Soslu, “Çilek Soslu ve Portakal Soslu olmak üzere 4 çeşidi tüketicilere sunduk. AR-GEye ve ileri teknoloji üretim sistemlerine yatırım yapıyoruz. 2018 yılı sonu hedefimiz ise 10 milyon dolar ciro ve yurtiçinde yüzde 3 pazar payı dedi.

Turquality ile kaliteli ürün, güçlü pazarlama

Beyazpınar, Yoğunlaşan rekabet koşullarında pazarlama faaliyetlerinin bilincinde olan Çağla Çikolata olarak, Türkiye’nin dünya pazarlarında markalaşması ile ilgili geliştirilen Turquality programı ile ilgili çalışmaları tamamladık. 2017 itibariyle Turquality belgesinin alınması hedeflenmektedir. Bu sayede tüm dünya pazarlarında sadece iyi ürün ile değil aynı zamanda güçlü pazarlama faaliyetleri ile küresel rakipleri ile rekabet edecek konuma geleceğiz diye ekledi.

http://www.retailturkiye.com/firmalardan/cagla-cikolata-35-milyon-tl-yatirimla-kek-pazarini-inovasyon-buyutecek

Diğer Haberler

ÇAĞLA ÇİKOLATA LANSMAN TOPLANTISI YAPILDI

Umut Beyazpınar, “Kocaeli ve Hendek fabrikalarımızda yılda 20 bin ton çikolata, 10 bin ton gofret, 6 bin ton fındık kreması ve 18 bin ton kek üretiyoruz”

haberin devamı

Çağla Çikolata, İlk Beşe Oynuyor

Çağla Çikolata, Türkiye’nin en hızlı büyüyen şekerleme üreticilerinden. Bu büyümenin ardında 35 yıllık bir emek var. Şirketin, müşterilerine birbirinden farklı tatlar sunduğu tarih 1978 yılına uzanıyor.

haberin devamı

Çağla Çikolata: Lisanslı ürünlerimizle sezona giriş yapacağız

Çağla Çikolata Pazarlama Müdürü Suna Keskiner, " Lisanslı ürünlerimizle sezona giriş yapacağız" dedi.

haberin devamı